Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

ΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ " Γ.Ρίτσος "

Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ποιητικός διαγωνισμός! Εικόνες, φωτογραφίες από Έλληνες ποιητές , ποιήματα, γλαστράκια με κυκλάμινα και οτιδήποτε άλλο συλλέξανε τα παιδιά, συγκεντρώθηκαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας... και να! Φτιάξαμε το βράχο του Ρίτσου!

 Το προνηπιακό τμήμα συμμετείχε στο διαγωνισμό με ποιήματα από την ποιητική συλλογή "Λιανοτράγουδα της πικρής πατρίδας", ενώ το τμήμα του νηπιαγωγείου απήγγειλε στίχους από τον "Επιτάφιο". Όπως η φιλολογική παρέα του Μ.Θεοδωράκη στην Τρίπολη, έτσι κι εμείς καθισμένοι γύρω από το "βράχο του Ρίτσου" ακούμε τους συμμαθητές μας να απαγγέλουν ποίηση...


Κυκλάμινο Κυκλάμινο
στου βράχου τη σχισμάδα
που βρήκες χρώματα κι ανθείς
που μίσχο και σαλεύεις;

Μέσα στο βράχο σύναξα
το γαίμα στάλα-στάλα
μαντήλι ρόδινο έπλεξα
κι ήλιο μαζεύω τώρα



Γιε μου, σπλάχνο των σπλάχνων μου, καρδούλα της καρδιάς μου
πουλάκι της φτωχειάς αυλής, ανθέ της ερημιάς μου....




....Κανείς μη γγίξει πάνω του, παιδί μου είναι δικό μου
σιωπή σιωπή κουράστηκε, κοιμάται το μωρό μου...




Ποιος μου το πήρε ποιος μπορεί να μου το πάρει εμένα
Άσπρισαν τα χειλάκια του, τα μάτια του κλεισμένα.

Βασίλεψες αστέρι μου, βασίλεψε όλη πλάση,
κι ο ήλιος, κουβάρι ολόμαυρο, το φέγγος του έχει μάσει...




Στον ποιητικό μας διαγωνισμό, νικητής ανακηρύχθηκε ο συμμαθητής μας ο Δημήτρης Τρώντσιος και του απονείμαμε το βραβείο του!
 

 

Όλα τα υπόλοιπα παιδιά πήραν μαζί τους σαν ενθύμιο συμμετοχής, από τον ποιητικό διαγωνισμό, ένα κυκλάμινο, στα πλαίσια της αναπαράστασης "Κουβέντα με ένα λουλούδι" και το βιβλιαράκι με τα ποιήματα, που έφτιαξαν τα ίδια.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.